روز مره

Publié le par MARIE



دیروز و پریروز کلی کار کردم تمیز کردن چوبهای بخشی از دیوار و سقف حمام با یک مواد مخصوص گرچه با دستکش کار کردم و میبایست که با یک تیکه اسفنج چوبها رو با این مواد بشورم  و لی  دستم پوسته پوسته شده که البته خیلی مهم نیست اما نتیجه کار بسیار رضایت بخش بوده کلی هم گردن درد گرفتم چون نردبان کوچک نداشتیم و همش بالای صندلی بودم و سقف رو تمیز می کردم باورم نمیشه واقعا تمیز شدند و احتیاج به رنگ کردن چوبها نیست از طرفی چون یک قسمت از دیوار رو هم رنگ کرده بودیم بوی رنگ منو گرفت یعنی سر درد گرفتم بوی رنگ منو یاد  دوران کودکی ام می اندازه وقتی خونه رو رنگ و نقاشی می کردیم چقدر خوشحال بودیم که خونه تمیز و قشنگ شده و کلی ذوق می کردیم الان دیگه ذوق نمی کنم ولی به اون دوران فکر می کنم ... وای الان که در حال نوشتن این پست هستم ژان یک کنسرتوی بسیار زیبا  گذاشته  که  فوق العاده است آدم نفس توی سینه اش حبس  میشه وقتی میشنوه 



SERGI RACHMANINOV
Piano Concerto pour piano
Klavierkonzert No.2   OP.18
pianoConcerto .Concerto pour piano
Klavierkonzert No.4   OP.40
VILADIMIR ASHKENAZY
Concertgebouw Orchestra
BERNARD  HAITINK

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article