برف

Publié le par MARIE

 امروز صبح وقتی چشمامو باز کردم از دیدن برف سفیدی  روی شیشه  بزرگ ولوکس بالای سرم خیلی ذوق زده شدم مثل دختر بچه ها بالا و پائین میپریدم تمام امروز به همین صورت بود برف شدید می بارید و بعد قطع میشد و باز دقایقی بعد همین قاعده تکرار میشد روز خوبی بود گرچه هنوز تمام نشده ولی حسابی کتاب خوندم و شدیدا استفاده بردم یک تلفن هم به ایران زدم و تولد خواهرم رو بهش تبریک گفتم و کلی شارژ شدم این عکسها رو از پشت پنجره گرفتم هنوز بیرون نرفتم تا حسابی عکاسی کنم اینا رو میگذارم اینجا ترو تازه است

 

 

 

 

 

خوب عکسها خیلی خوب نشدند به خاطر تاریکی هواست ساعت هنوز 5 نشده و عکسهایی که با فلاش گرفتم اصلا خوب نیستند بنا بر این از گذاشتن باقی عکسهاخوداری می کنم فردا اگر بارش برف ادامه پیدا کرد میرم بیرون عکس می گیرم

 

 

 

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
م
ماری جان خیلی خوشحال شدم که به کامنتم پاسخ دادی. این آقای کیهان کلهر استاد برجسته و آهنگساز بزرگ موسیقی سنتی ایرانه که با استاد شجریان و همایون شجریان و استاد علیزاده چندین شاهکار مثل کنسرت بم (برای زلزله بم) خلق کردند. اینکه به تو اونو معرفی کردم به این دلیل بود که احساس کردم تو به موسیقی سنتی ایران علاقه مندی...به هر حال می خواستم بگم که تحسینت می کنم و برات آرزوی شادی و سلامتی دارم
Répondre
M
<br /> <br /> مهسا جان حدس میزدم باید یکی از این اقایان سنتی باشه ولی من باز زیاد نمیشناسم البته خبر نداشتم شاید اگر می دونستم حتما می امدم به بروکسل حیف شد چون من اصلا ارتباطی با کسی ندارم خبر ها دیر بهم می<br /> رسه و یا اصلا نمیرسه به هر حال از لطفت خیلی ممنون اگر باز چنین کنسرتهایی بود بهم خبر بده لطفا ایمیلم بالای صفحه هست خوشحال میشم می بوسمت تا بعد<br /> <br /> <br /> <br />
آ
سلام .با حوصله نشستم و خیلی از پست هایتان را خواندم و در وبلاگ آشپزی شما عکس های اشتها برانگیز غذاهایی که درست کرده بودید را دیدم. نتیجه اش این شد که علیرغم خستگی ام به آشپزخانه رفتم و برای خودم سبزی پلو درست کردم. من در فرانسه زندگی می کنم. غربت تان را می فهمم. درد از دست دادن مادر گرامی تان را حس می کنم. و می داندم که آسمان خاکستری غربت چه حس و حالی دارد و گربه های شیطان را هم می شناسم وقتی که موشی را به دندان می گیرند و سربلند و قبراق به سراغ آدم می آیند. از اینکه اینجا را پیدا کرده ام خوشحالم.<br /> ماری عزیز خوب و سالم و شاد باشید <br />
Répondre
M
<br /> <br /> سلام آزاده جان دیشب برات دوبار نوشتم ولی پرید خواستم ازت تشکر کنم نسبت به لطفی که به من داری خیلی خوشحالم از اشنایی باهات میبوسمت به امید روزهای خوب و روشن و شاد و پر از موفقیت  تا بعد<br /> <br /> <br /> <br />
M
یه کامنت گذاشتم نمی دونم اومد یا نه!
Répondre
M
خوش به حالتون. یادمه پارسال که تو شهرمون پس از 15 سال برف بارید همین حس رو داشتم و کلی هم عکس گرفتم. ولی امسال فکر کنم به اندازه کافی برف ببینم، آخه هم تهران برف گیره و هم دانشگاه ما نوکه کوهه!
Répondre