دکور و پروانه

Publié le par MARIE




این روزها کمی مشغولتر از روزهای معمولی هستم امسال هم سال نو طبق معمول هر سال در منزل ما برگزار میشه و تمام دوستان و فامیل و غیره  در کنار ما هستند برای جشن سال نو و شام معروف آن منم خوب طبیعتا سرگرم کارهای مخصوص این ایام هستم البته همه کارهای سال نو بر عهده من نیست خوشبختانه همه کارها رو تقسیم کردیم بنا بر این من کار خاص یا سنگینی رو به عهده ندارم جز آنچه که مربوط به وظیفه  من هست که الان اینجا توضیح نمیدم بعد عکسها رو خواهیم دید البته اگر خوب از پسشون بر بیام
دنبال یک سری عکس توی سایتهای دکوراسیون می گشتم و در واقع دنبال ایده بودم رای چیدن میز و این قبیل کارها گرچه مسولیت چیدن میز به عهده من نیست کس دیگر این کار رو انجام میده ولی خوب برای روزهای قبل و بعد از ان خلاصه به عکسهایی برخوردم که فکر کردم برای شما دیدن ان جالب باشه سعی می کنم یک تعدادی رو اینجا بگذارم باقیشو سری اینده خواهم گذاشت




















Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
S
matalebet  khaili jaleb va ghashange.sara
Répondre
س
سلامبرام کامنت گذاشته بودید لینکتون رو دنبال کردن تا از آشپزخونه تون به اینجا رسیدم. به نظرم خانوم خیلی با سلیقه ای میاید. من الان یکسالی هست که اومدم بلژیک و تو شهر گنت دانشجوی دکتری هستم. کلاس نقاشی و فرانسه هم میرم. البته اینجا مردمش به هلندی حرف میزنند. حدس میزنم شما تو بخش فرانسه زبان باشید در اینصورت دیکه همشهری همشهری هم نیستیم. منم عاشق آشپزی ام. کلی از وبلاگتون خوشم اومده لینکتون میکنم با اجازه. پیروز باشیدسارا.
Répondre
د
وحشتناک زیبلست!!
Répondre