سرما و فیلم الیور تویست

Publié le par MARIE

یک چند روزیه که موج شدید سرما آمده اروپا و به شهر و خانه من هم سری زده و خیال رفتن نداره طی سالهایی که اینجا هستم این اولین زمستانی است که واقعا زمستان است و من سردم است
سه روز پیش منهای 17 درجه بود هر کاری میکردیم خونه خوب گرم بشه نمیشد چون خونه بزرگه و گرم کردن این خونه برای دو نفر آدم خیلی هم شاید ضروری نباشه بنا بر این درب همه اتاقها رو بستم و توی سالنی که خودمان هستیم باز یک بخاری برقی روشن کردیم و علاوه بر آن شومینه هیزمی رو هم علم کردیم  منم سه تا پلیور پشمی و سه تا جوراب پشمی پوشیدم با اینکه شیشه های بیشتر منازل اینجا دوبل هست ولی باز حس میکردم هوای سرد وارد خونه میشه خلاصه با پارچه و هر چی دم دستم بود دور دربها رو گرفتم شاید خنده دار باشه ولی من خیلی سرمایی هستم حالا خوبه به روی خودم نمی آورم وگرنه نمیبایست از کنار شومینه تکون بخورم به نیکولا گفتم من هوس دیدن فیلم الیور تویست رو کردم چون توی این هوا میچسبه اون گذشته ها دورو بر زمستون تلویزیون همیشه این فیلم رو نشان میداد عجیب دلم میخواد این فیلم رو ببینم بازم خوشبختانه نیکو هم این فیلم رو داره دیشب بین فیلمهاش پیدا کردم و بعد از ظهر خیال دارم کنارشو مینه  بشینم با چایی تازه دم و این فیلم رو تماشا کنم الان هم بیرون وقتی نگاه کردم منهای 10 درجه است خوب باید این روزها رو یک جوری سپری کرد تا زمستان بره ولی درختها و منظره یخ زده بسیار خوشگل هستند تا ساعتی دیگه میرم بیرون کمی عکاسی کنم از طرفی دلم برای بی خانمها خیلی می سوزه من اگر دو رو بر خونه خودمون کسی رو میشناختم  که بی خانمان هست فوری دعوتش میکردم که زمستان بیاد پیش ما بمونه متاسفانه اینجا بی خانمان هم زیاد داره وقتی خبر مرگ آنها رو  به علت سرما میشنوم قلبم می گیره 
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
M
سلام ماری جون...اول بگو بیینم چرا دیگه به این وبلاگت سر نمی زنی؟ خیلی وقته حالشو نپرسیدی.راستی ممنون از توضیحاتت در مورد تارت تتن. سوال جدید من به گربه مربوطه!ببین ماری من نمی تونستم از بلژیکی ها بپرسم  چون اونا یه دنیای دیگه دارن خودت می دونی که. ببین من تو آپارتمان زندگی می کنم و حتی بالکن هم ندارم فقط یه پارکینگ مشترک به عنوان فضای باز داریم. به من میگی گربه چه جور رسیدگی هایی لازم داره؟ من حیوون ها رو خیلی دوست دارم یعنی از بچگی همین جوری بودم ولی سگ ایران ما توی حیاط زندگی می کرد. من نمی دونم تو خونه امکانش چه جوری فراهم میشه.  
Répondre
M
<br /> <br /> مهسا جان این آدرس ایمیل من هست اگر کاری نداری همین الان ایمیل بفرست برام و شماره تلفنم رو بهت بدم و یا اگر مایل باشی شمارتو بهم بده تلفنی حرف بزنیم<br /> kimiya7000@gmail.com<br /> mari<br /> <br /> <br /> <br />
ف
 سلاممدتی هست با وبلاگ شما آشنا شدم به نظر شخصیتی شلوغ و هیجانی داری. البته من خودم هم چین روحیه‌ای دارم شاید چون خبرنگار هستم.به هر حال از آشنایی با شما خوشحالم.به وبلاگ ناچیز منم سری بزنید خوشحال میشم.موفق باشید.
Répondre
S
be nazare man yeki az ziba tarin chizhayee ke khoda afaride barf va bareshe oone (be sharti ke shooresho dar nayare )man delam baraye barf va lebase garm pooshidan tang shode , khosoosan alan ke inja chelle tabestoone , hamishe shad bashid
Répondre
م
سلام ماری عزیزخیلی خیلی وقته که ازت خبری نداشتم، چند روز پیش البته وبلاگ قشنگت رو خوندم که فرصت نکردم برات بنویسم. وقتی وبلاگت رو میخونم که چقدر زمان برات آروم میگذره و وقت داری از زندگی لذت ببری بهت واقعا حسودیم میشه و واقعا قبطه میخورم ، برای من دریغ از کمی فرصت...بهر حال خوشحالم که با همه ی سرما از زندگی لذت میبری عزیزم. منهم چند روز پیش از پلاستیک برای جلوگیری از سرمای لای درز پنجره ها استفاده کردم ، وقتی همسرم اومد خونه خندید و گفت یکی راه کاملا ایرانی برای ایزوله کردن سرما بکار بردم..هی هی منهم گفتم خوب معلومه من ایرانی ام و دیدی که کارم هم خیلی نتیجه داد:Dمیبوسمت خوش باشی عزیزم
Répondre
H
salam mari jan bar aks khouneye ma hesabi  garme shominaro roshan kon  ba yek livan chaye dagh hesabi michasbe be omide didar ghorbanat hooman
Répondre