یک حیون کوچولو

Publié le par MARIE



تا زملنی که هنوز به اروپا برای زندگی نیامده بودم از زندگی با حیوانات نه تنها خوشم نمی آمد بلکه  برام غیر قابل تحمل بود اونم به هزار دلیل وقتی آمدم اینجا  یکی از تنها چیزهایی که برام خیلی جالب بود رابطه حیوانات و آدمها بود و هست حالا کمی به این روابط عادت کردم من اصلا دوران بچکی و نوجوانیم یک بار هم به باغ وحش نرفته بودم حالا چرا؟؟؟ بماند حیوانات رو تنها از توی کتابها و تلویزیون میشناختم و یا دامنه اطلاعاتم همین قدر محدود بود ولی حالا که چند سالی است دارم اینجا زندگی میکنم یک فرصت جالبی هست برام که اونا رو از نزدیک بشناسم و با هاشون زندگی کنم و همینطور خصوصیات اخلاقیشون بیاد بدستم و میتونم بگم حالا چقدر من این حیوانات  رو دوست دارم عکسی که میبینید یک سگ خیلی مهربون نازه که با خانواده ام تو ایران زندگی میکنه مدت زمانی که من آنجا بودم خیلی بهش وابسته شدم و علاقمند ولی متاسفانه اینجا نمیتونم سگ نگه دارم چون من دو تا گربه دارم و یکمی برای گربه هام سخته که یک موجود دیگه ایی رو بین خودشون قبول کنند  وانگهی نگهداری سگ با  گربه خیلی متفاوته به هر حال میخواستم بگم که حیوانا ت هم  موجودات دوست داشتنی  هستند 

Publié dans toujour

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article