کتابی که

Publié le par MARIE


کتابی که دیروز از یکی از دوستان بلژیکی ام دریافت کردم و همینطور توی مهمونی شروع کردم به خواندن برام جالب بود  چون هنوز کتاب رو تمام نکردم و هیچ قضاوتی نمیتونم در موردش بکنم ولی یک جوری از وضعیت ایرانی هایی که توی قلب تهران بزرگ زندگی می کنند و کافی شاپ ها باشگاههای ورزشی از بازار تهران و طلافروشی ها از خیابان ولیعصر که شباهت اونو به شانزه لیزه پاریس نام برده و خلاصه از اجتماعات و زندگی درون شهری صحبت کرده فکر میکنم که دلفین نویسنده این کتاب حسابی به همه جا سرکشی و رفت و آمد کرده تا بتونه  یک تصویر از زندگی قشر  جوان تهرانی رو تحریر کنه به هر حال  باید اول تمامش کنم ولی برای خود دوستان و فامیل اروپائی من که این کتاب رو خونده بودند جای شگفتی و تعجب داشت و اصلا خبر از زندگی درون شهری ما ایرانیها نداشتند
اطلاعات در مورد خرید کتاب

Publié dans toujour

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
J
سلام ماری عزیزم امیدوارم خوب  و خوش باشی دوست من . اون کیک گیلاست خیییلیی خوشکله اما من هنوز فرصت نکردم درستش کنم و باید اینکار رو بکنم. اون کتاب هم باید جالب باشه تا حالا چیزی راجع بهش نشنیده بودم. اما عکس روی جلد خیلی با نمکه ! برات توی میل بیشتر مینویسم. بوس بوس
Répondre