همیو پاتی

Publié le par MARIE


ایزابل اینجا بود الان از پیشم رفت شدیدا درد دندان داشت ولی او حاضر به مصرف کردن آرامبخش و یا آنتی بیوتیک برای تسکین درد دندانش نیست چرا که تمام این  داروها موادشیمیایی هستند و او مخالف سرسخت و شدید  استفاده از مواد شیمیایی است حتی چند وقت پیش که پسر کوچکش لوسین رو آورده بود پیش من و خودش کار ضروری داشت و میبایست میرفت جایی من دیدم که لوسین تب شدیدی دارد راستش خیلی ترسیدم چون تشنج خواهر زاده کوچکم وقتی تب شدید داشت دیده بودم بنا بر این نمیدانستم باید چکار کرد لوسین صورتش قرمز شده بود و خوابیده بود من چند بار پاشویه اش کردم ولی فایده ایی نداشت و از ترسم جرات نمیکردم بهش دارو بدم بالاخره دل رو به دریا زدیم و  ژان یک نصف آسپرین کوچک به لوسین داد و بتدریج تب لوسین کمتر شد بعد وقتی که ایزابل آمد که لوسین رو ببره بلافاصله لوسین جریان رو به مادرش گفت و ایزا چنان خشمی کرد و چنان عصبانی شد که من وحشت کردم چون ایزا شدیدا اعتقاد به استفاده از درمان به روش همیو پاتی داره ولی با وجود استفاده از داروهای همیو پاتی باز لوسین خوب نمیشد

 ایزا افکار و عقاید عجیبی داره به هیچ وجه میوه ها و سبزیجات معمولی خرید نمیکنه  فقط از مارک بیو
 و به هیچ وجه تنقلاتی چون شکلات و اب نبات و بستنی و هر چیز دیگه که شاید مادرهای دیگه برای بچه هاشون میخرند به بچه اش نمیده همینطور باغچه ایی داره که به هیچ عنوان مواد شیمیایی نظیر کود و یا مواد شیمیایی برای از بین بردن حلزونهایی که گیاهان رو میخورند استفاده نمیکنه و شدیدا روی این مطلب اصرار داره شدیدا طرفدار طبیعت  بکر و بدون مواد شیمیایی است
لب به گوشت و مرغ و ماهی نمیزنه چون معتقده حیوانات باید آزادانه زندگی کنند و ... به هر حال دختر خیلی عجیبیه

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
د
چه جالبه این خانومه
Répondre