گل رز

Publié le par MARIE



WETTEREN 
جایی که با ایزا رفتیم برای خرید گل رز تقریبا نزدیک دریا و در منطقه  فلاماند راه طولانیی بود ولی ارزشش رو داشت با دیدن گلهای به اون زیبایی من خیلی هیجان زده شدم 


تا به حال جایی به این بزرگی ندیده بودم آقای مهربانی که اونجا رو اداره می کرد بیش از 100000 گل رز داشت


گلهایی که رونده بودند روی دیوار خیلی خونه ها  اینجا میشه دید بسیار جالب و قشنگ بودند


با اینکه امسال  آخرین سالی است که توی این خونه هستیم خونه ایی بزرگ با باغی بزرگ و من که عاشق باغبونی و گلکاری هستم برای من خیلی سخته که توی آپارتمان زندگی کنم با اینحال دلم طاقت نیاورد و کلی گل رز خریدم


البته من دنبال رنگهای خاصی میگشتم که تقریبا پیدا کردم


دنبال رز بنفش می گشتم که پیدا کردم  و همینطور یک گل رز زرد گرفتم چون ژان این رنگ رو خیلی دوست داره و همینطور رز نارنجی و یک رز کرم و یک جور رز قرمز سیر که مخملی هست و بوی بسیار مست کننده ایی داره و یک چیز جالب اینکه میتونم قبل از پر پر شدن گلها  مربای گل رز درست کنم

وقتی برگشتیم خونه بلا فاصله دست بکار شدم و همه رو منتقل کردم توی باغچه چون گل رز اصلا دوست نداره توی گلدان بمونه بنا بر این فعلا کاشتمشون توی باغچه تا بعد که از اینجا رفتیم همه رو مجددا بگذارم توی گلدان و با خودم ببرم
 
گلهایی که گرفتم سری بعد عکسهاشونو میگذارم اینجا ولی امروز روز خوبی بود چون همش گل دیدم و بوی عطر گل شنیدم

در ادامه حالا گلهایی که خودم گرفتم
این رز یک صورتی هست که  بیشتر به بنفش نزدیکه
این رز قرمز مخملی عطر شگفت انگیزی داره
این رز رنگ گلبهی خیلی شیکی داره
دوستش دارم چون رنگش خیلی خاصه و وقار خاصی داره البته بارون مدلشو خراب کرده وگرنه خیلی ماهه
کی گفته که رنگ زرد رنگ نفرته اصلا درست نیست ژان جان عاشق این رنگه و اینو مخصوص او گرفتم
این رنگ رو دوستش دارم چون یاد مادرم می افتم (روحش شاد) وخیلی با شخصیته
و این گل نقلی منه قرمز خاصیه
و اینم فلفلی که همه جا دنبال منه حسن ختام این گزارش

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
N
salam henri , manam nazanin....jigare u . man az tarighe veblok tu be alman sari zadam ..rasti zaban  farance  mano yade zabane almani mindaze.begzarim az ashpazkhaneye u , gholha va.. didan kardam va in khily khobe ke ma be jahaye dige link mishim .rastesh ro bekhahi man bishtar be alman sarzadam va neveshtehaye u ra dar morede madar , salgarde ezdevaj va.. va .. khandam ke baram jaleb bod movafagh bashi good luchnazanin
Répondre
ش
cheraa injaa nemishe neveshte'i ke kopi shode ro vaared kard?un roze ghermez.makhmali rangesh ke afsunkonande ast.
Répondre
ح
Bon achat! Elles sont bien belles!
Répondre
م
وای چقدر قشنگن.دلم آب افتاد خانمی..خوش به حالتون.میبوسمت
Répondre
M
سلام مینو جان شما لطف دارید ایمیل من هست kimiya7000@gmail.com
Répondre