جیمز باند

Publié le par MARIE


معمولا با اخلاقی که دارم سعی می کنم قبل از خوابیدن شبها فیلمهای مهیج و ترسناک و جنگی و این جور چیزا نبینم وگرنه خواب خوشی نخواهم داشت برای همین ژان و نیکو همه فیلمهایی که تلویزیون قرار پخش کنه رو خوب بررسی می کنند با توجه به روحیه من اون فیلم رو انتخاب می کنندو قبل از خواب نگاه می کنیم دیروز نیکو قرار بود برای کاری بره بیرون و تا چند روزی خانه نیست از آنجایی که خیلی به فکر من هست و خیلی مهربان هست و میدونه که من دوست دارم هر شب لااقل یک فیلم خوب ببینم روی دیسکی که داره چند تا فیلم برام انتخاب و آماده کرد و قبل از رفتن بهم سفارش کرد اگر تلویزیون فیلم خوب نبود اینا رو نگاه کن منم ازش تشکر کردم و یکی رو انتخاب کردم که همانا فیلم جیمز باند  بود
نتیجه تمام دیشب توی خواب پرت و پلا میگفتم  و کار ژان شده بوداینکه منو اروم بیدار کنه  تا اون خواب رو فراموش کنم و سعی می کردم دوباره بخوابم  خدا رو شکر من جای خود جیمز باند نبودم وگرنه با این همه هیجان و تمرین برای بازی در فیلم نه خواب داشتم و نه خوراک
میدونم خیلی دیر به دیر مینویسم ولی این به این دلیل نیست که هیچ اتفاق خاصی نمیافته و یا سوژایی برای گفتن ندارم نه من اصلا نمیتوانم خیلی چیزایی که میگذره رو و یا شاید گفتنش اینجا جالب باشه رو بنویسم عجیب توی خودم هستم و از این کار نمیدونم لذت میبرم حتما  ولی با وجود همه این حرفها هیچی توی دلم نیست


Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
D
salam ... mamnon! man ham khoshal shodam ke betonam dosti mesle shoma dashte basham.man englisam.roze khobi dashte bashi.
Répondre
D
salam, man az website ma do nafar age eshtebah nakonam be inja residam ... aval web site ashpazio didam va badesh khaili moshtagh shodam va hamintor ham webloget shakhsitono ham khondam, khaili khosham omad az neveshtaneton ... dost daram age az nazareton iradi nadare weblogetono to listam link konam ke hamish bekhonameton.khoshhal misham nazaretono dar in mored begin ke  aya ejaze midin ya na?omidvaram ke rozae khobo khoshi dashte bashin
Répondre
م
سلام.گلهایت را دیدم و لذت بردم. اما بیشتر از آن از عکس‌هایی که از سبزی‌ها و صیفی‌ها گرفتی خوشم آمد. گل زیباست، اما کاشتن چیزهایی که استفاده خوراکی دارند یک جور دیگر برای من لذت بخش است.شاد باشی.
Répondre