حرص

Publié le par MARIE

آی ی ی یک چند روزیه حرص میخورم از دست آدمایی که خیلی درگیرند البته درگیر کار و زندگی ووو برای همین وقتی یک وقتی به همین آدما نیاز داشته باشی مگر میتوانی پیداشون کنی  یا مگر حتی  میتوانی یک تلفن کوچولو بزنی ؟؟؟
باید اس ام اس بفرستی که ایا وقت دارند که تو بهشون تلفنی کنی تا احیانا یک قراری بگذاری که ملاقاتی باهاشون داشته باشی و مشکلت رو باهاشون در میان بگذاری و یا سوالت رو ازشون بپرسی؟؟؟ چندین بار تلفن کردم و پیغام گذاشتم ولی دریغ از جواب... برای همین دارم عصبی میشم مگر امکان داره اینقدر سرت شلوغ باشه که نتونی جواب ایمیل یا اس ام اس کسی که بهت نیاز داره و قبلا هم اینو چندین بار توی پیغامم گفتم ولی آی  ی ی ی ..... حالا این چند روز هی تلفن بازی   امیدوارم فردا جوابم رو بگیرم وگرنه  هه هه هه

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
آ
<br /> <br /> راستی خونه جدید مبارک مطمئنم که مثل خونه قبیلی بهش دل می بندی<br /> <br /> <br /> <br />
Répondre
آ
<br /> <br /> ماری جان من همیشه اینجا به یادت هستم و می دونم که اگه بودی همه هنر و سلیقه ات را برای نوروز به کار می گیرفتی ولی حیف که ائنجا فضا اصلا فضای عید و نوروز نیست نه فصل بهار رو میشه حس کرد نه تعطیلی<br /> خاصیه نه اونقدر آدم دوست و فامیل آشنا داره که بتونه نوروز را به رسمیت بشناسه . نمی دونی توی این چند سال که ایران نبودم دلم چقدر برای این چیزهای هیجان انگیزش تنگ شده بود برای همین دلتنگیت را درک<br /> می کنم و امیدوارم دلت همیشه  شاد و بهاری باشه<br /> <br /> <br /> <br />
Répondre