دور ریختنی

Publié le par MARIE

کارهای انقلابی همیشه خوشحالی و شعف خاصی رو بدنبال داره  یعنی از نظر من انقلابیه چرا؟؟؟؟ تمام لباس هایی که دوست نداشتم و یا مدت ها بود که گوشه کمدم افتاده بودند و یا از پوشیدنشون احساس خوبی نداشتم جمع و جور کردم و شسته و اتو کشیده و آماده گذاشتم توی پلاستیک های بزرگ که ببرم بندازم توی صندوق های آبی وای ی ی ی چقدر خوشحالم هم جای  خالی دارم هم دیگه هر روز چشمم به این همه پولیور و لباس و غیره نمیافته اینطوری از شرشون خلاص شدم البته نا گفته نمونه بعضی از  لباس ها یا پلیور هایی که خیلی هم خوب و نو بودند وقتی میپوشیدم اصلا حس و حال خوبی  به من نمیداد نمیدونم چرا اینقدر حس منفی بهم می دادند و از این حس و حال بشدت متنفر بودم برای همین می گم انقلابی چشمم رو بستم و همه رو پاکسازی کردم در واقع الان حس خوبی دارم بله یک لباس میتونه احساس بدی به آدم بده که تو خودت رو در آن خوب و عالی حس نکنی پس چرا باید نگه دارم چنین چیزهایی رو چیزی که برای من مهم است اون حس خوب است که ارزشش از هر چی لباس گرون بالاتر است  در واقع یک نگاهی هم به انباری یا صندوق خونه دل و روحم انداختم چیز میز های کهنه که شاید ما هها یا سال ها پیش اون گوشه و کنار بودند که  وقتی یادشون میافتادم منو ناراحت میکرد پاک کردم بنا بر این چند روزی رو اختصاص دادم به همین مسائل نشستم و حسابی فکر کردم و فکر کردم و تجزیه و تحلیل کردم که چرا باید این مسائل رو همیشه توی روح و قلبم نگه دارم که باعث غم و ناراحتی ام بشه بنا بر این یا مقصر بودم یا نبودم فرقی نمیکنه خودم رو بخشیدم و بارها این رو تکرار کردم ووووو تمام این مسائل رو ریختم بیرون تا جای بیشتری برای عشق ورزیدن و دوست داشتن و چیزهای بهتر داشته باشم دیگه به هیچ وجه به اونا فکر هم نمیکنم هر چی بود گذشت و تمام شد امروز و فردا یک روز جدید و نو است که من می سازم روزی که دوست دارم از بهترین روزهای زندگی من باشه  و به هیچ وجه دلم نمی خواد با برگشت به این غم و ناراحتی هایی که از قدمتشون ما هها و شاید سالها گذشته  خودم و روحم رو ازرده کنم  بنا بر این آی جای خالی دارم برای دوست داشتن هر چه بیشتر و بیشتر زندگی و نهایت عشق ورزیدن فکر میکنم امسال از این خانه تکانی خیلی خیلی راضی و خشنود باشم  صبح توی اینه به خودم نگاه کردم به خودم تبریک گفتم و کلی کیف کردم  آه ه ه ه خیلی نوشتم    خوب تا بعد
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article