What a Wonderful World - Louis Armstrong

Publié le par MARIE

خیلی دوستش می دارم اصولا من عاشق سبک جاز هستم ولی این یک چیز دیگه است 

Publié dans toujour

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
J
.....راستش موسیقی توی زندگیمون جای خاصی داره شاید چون شغل همسرم وابسته به موسیقی هست. اون بیشتر با موزیک جاز کار میکنه و تولید کننده موزیک هست..تو در زمینه موسیقی هم کار میکنی؟ راستش موقتا کامپیوتری دارم که نمیتونم یاهو مسنجرش رو باز کنم و مدتهاست با هیچکسی چات نکردم . اما قلبا علاقه دارم که با هم چات هم بکنیم . و خوشحالم که با تو آشنا شدم و با هم بخشهای مشترک داریم . حتما حتما قصد دارم توی وبلاگ خودم راجع به غذا هم بنویسم . بهت خبر میدم. خوش و خرم باشی . راستی من از اول به خاطر تمرین زبان سوئدی در وبلاگ دخترم شروع به نوشتن کردم ..خداییش خیلی فرصت نمیکنم  بنویسم ، یکهو میبینی و سط نوشتن مجبورم به وندلا رسیدگی کنم و هیاون بخشی رو که شروع کردم  عقب میافته و نیمه کاره میمونه .اما خیلی چیزها یاد گرفتم ..حتما تو هم به زبان فرانسه رو شروع کن  . آدم کلی بیشتر یاد میگیره . شاید بتونی برای چک کردن آخر مطلبت از همسرت هم کمک بگیری.ـ لگه من درست متوجه شده باشم و همسرت فرانسوی زبان باشه ـ  من ازهمسرم  کمک میگیرم وهر وقت اشکالی داشته باشم برام  تصحیحش میکنه   : ) موفق باشی و به امید اینکه بزودی چات کنیم. ـ با مهر ـ مهشید
Répondre
J
ماری عزیز ممنون از محبتت و پیغامی که برام گذاشتی. امیدوارم هر جا که هستی خوش و سلامت باشی. و در فرانسه هم  به همه خواسته ها و هدفهایی که داری  و دارید برسید.من حدود هفت ساله که در سوئد زندگی میکنم ، با همسر سوئدی و دختری که عکسشو دیدی. فعلا بیشتر وقتم  با وندلای شیطون میگذره  و حسابی مشغولم  اما از پاییز مشغول درس خوندن میشم..ـ مدتها معلم زبان فارسی در مدرسه های استکهلم بودم. در ایران هم ادبیات فارسی خوندمراستش کلا ۳ ساعتی در روز برای خودم وقت پیدا میکنم که به کار وبلاگ ـ اگر برسم ـ بپردلزم و در کنارش علاقه هام که خیلی زیادند از کار با گل و گیاه تا کار عکاسی و کار روی عکس با کامپیوترو نوشتن  گرفته تا آشپزی ..لذت بردن از  انواع موسیقی مخصوصا جاز و کلاسیک هم که سر جای خود هستن .  بودن در طبیعت و دوچرخه سواری  با همسر و دخترکم هم که خیلی اوقات در برنامه مون هست 
Répondre