تازه چند

Publié le par MARIE




تازه چند دفعه است که سعی می کنم موهامو خودم کوتاه کنم البته اینو به حساب خسیسی یا ندادن پول آرایشگاه و این چیزا نگذارید به خاطر این هست که هر وقت هر آرایشگاهی برم و بخوام مثلا موهامو مدلی که دوست دارم کوتاه کنند می بینم که چیز دیگه ایی از آب در میاد و من عصبانی باید از در آرایشگاه بیرون برم و یا پانصد تا سنجاق سر  بخرم و هی مرتب سنجاق بزنم چون تو این هوای مرطوب و بارونی موهای من جاز میزنه میره هوا و یا اینکه دندون رو جگر بگذارم و صبر کنم تا این موها بلند بشه البته  بعضی وقتها بعد از یک کوتاهی این مدلی شاید 3 ماه بعدش به نتیجه ایی که بخوام برسم یعنی صبر کنم بلند بشه بعد از چند ماه اونی میشه که من میخواستم خلاصه دیگه پیش خودم گفتم برای کوتاهی مو به آرایشگاه نمیرم خودم کوتاه میکنم و چند بارز این کار رو انجام دادم نتیجه بد نبود زیادی احتیاط به خرج دادم و خیلی کم کوتاه کردم گرچه جلوی آینه خیلی راحت هم نیست به هر حال بدک هم نشد امروز هم همین کار و کردم و برای کوتاهی قد موهام از همسرم خواستم که اونو چه جوری و چه اندازه کوتاه کنه نتیجه عالی همونی بود که میخواستم خلاصه خوشحالم با کمک همسرم خیلی بهتر شد ( گرچه به من گفت  خانم محترم باید 100 یورو بابت کوتاهی مو بهش پرداخت کنم منم گفتم باشه حرفی نیست  برو با همسرم صحبت کن) اره اینم از داستان موهای من

Publié dans toujour

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
F
عزیزم شوهرش موهاشو زدهیه بار دیگه این پست رو بخون
Répondre
Ã
حالا نره واقعا به شوهرت بگه؟<br />  
Répondre